Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Ես Ալիկն եմ։ Ես իմ բլոգը բացել    եմ   2021 թ․ մայիսին ։ Ես  ունեմ 40 հրապաչրակում, ես կարողանում եմ  բլոգումս նկար կցել և ղումներ հրապարակել։։ Ես  կարողանում եմ ին բլոգից հղում վերցնել և ուղարկել էլհասցեոց, ես աշխատում եմ նաև Word, Paint  նկարչական ծրագրերով։ Ես սովոորել եմ հորինել և ընկերներիս հորինած հեքիաթը շարունակել, ես կարողանում եմ կարդալ, պատասխանել հարցերին։ Սովորել եմ գումարել, հանել եռանիշ թվերը, գիտեմ եռանիշ թվերի կարգը։ Կարողանում եմ բազմապատկել երկնի՛, միանիշ թվերը։ Ես հորինում եմ խնդիրներ, հաշվում եմ Պարագիծը։

Գիտեմ՝ որոնք են ինը մոլորակները։ Կարողանում եմ քարտեզով տեսնել մեր ճամփորդության վայրը։ Ես մասնակցել եմ բոլոր ճամփորդություններին։ Ինձ ամենաշատը դուր եկավ բարձունք հաղթահարելը։ Մենք գնացել էինք Արայի լեռ՝ Ծաղկեվանք։

Ես կարողանում եմ հեծանիվ վարել և լողալ։ Ես մասնակցել եմ նաև մարզական հանդիպման։ Մայր դպրոցում մենք մրցում էինք Հյուսիսային դպրոցի սովորողների հետ։

Իմ բլոգի բաժինները՝

Մայրենի

Մաթեմատիկա

Ես և շրջակա աշխարհ

Ուսումնական ճամփորդություն

Ռուսերեն

Անգլերեն

Ես ունեմ յություբյան ալիք:  

Իմ եկրորդ ալիքը

Բանավոր մաթեմատիկա

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *